18 Ocak 2016 Pazartesi

sofra sunumunda bir kaç hile :)


Mehaba :)

Blogumda sık sık sofra sunumları olacak, malum ben sunum olmadan bir kahve bile içemiyorum (takıntı)
Sunumlar kişinin beğeni ve zevkiyle alakalı. Bilir kişi değilim elbette :) küçük tüyolar vereyim dedim. Misal ben desensiz ve beyaz tabaklar kullanırım. Renklide olur ama desensiz olmasıdır tercihim. masamız zaten konulan yemekler,peçeteler, tabaklar vs ile dolunca kalabalık oluyor. Desensiz tabak bu kalabalığı önleyip şık görüntü sağlıyor.Zaten bunu hepimiz biliyoruz :)  tabaklardan sonra masa düzenine 3 ana sağlam dikkat çekici veya şık birsey koyduğumda iltifatları kapıyorum :) meselaaa internetten öğrendiğim peçete katlama şekilleri. şık bir sofranız vazgeçilmezi.





aslında bu masa hepinizin her pazar hazırladığı masa tek fark amerikan servisi ve peçete. Domates  salatalığı alelade değil ince ince aynı boyda dilimleyip  koyduğum, peynirin üzerine taktığım tek kürdan.Masada hileler şıklık oluşturuyor :)  Tabi bunu yaparken KEYİF ve SEVEREK yapmak gerekir ve birsey daha ne yemek yaptıysanız misal mercimekli köfte, internetten arama motoruna mercimekli köfte sunumu yazın, çok güzel sunumlar çıkıyor ;) 

 Her işi keyifle yaparsak ortaya kusursuz bir görüntü çıkar .
  

                                                                                                                  Sevgiler  Hatiç
 instagram  hatiecekoray 
 beklerim.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder