21 Ocak 2016 Perşembe

Kitap ayracı yapalım



DIY nedir ilk önce onu yazayım :)

" tak-yap. (do it yourself)  evde yapılması zor olmayan ürünler veya küçük projeler"

Daha bir çok açıklama var ben kısaca böyle açıklayayım. Ben çok DIY yaparım :) severim ıvır zıvırla uğraşmayı. İnternette  gördüğüm şeyleri denerim veya kendim bir şeyler yaparım. Mesela çok fazla kitap ayracı yaparım. Çok sevdiğim arkadaşım "PELİN" den instagram sirinegram 
ondan görüp yaptığım kitap ayracını çooook seviyorum. 







Genel olarak kitap ayracını çok seviyorum. Bu kitap ayracının yapması tam 5 dakika. istediğiniz 
malzemeden aynı boy 2 dikdörtgen (minik zarf),  aynı boy 2 kalp, 25 cm uzunluğunda bir ip 
(uzunluk sana kalmış) tabi birde yapıştırıcı ve kalem.


                      not: süslemek için  kullanmadığınız ojeleriniz den de yararlana bilirsiniz ;) 


NASIL YAPTIM: Kestiğiniz iki kalbin birine yapıştırıcı sürüp ortasına ipi koyup diğer kalbi üzerine
yapıştırdım, aynı işlemi zarf şekline getirdiğiniz dikdörtgene uygulayın. taaaa taaammmm  bu kadar :) 


Benim kullandığım malzeme kırtasiyelerde satılan simli eva. 10 tanesi 6,5 tl (1 paket 10 renk)

Yapıp sevdiklerinize minik notlarla verebilirsiniz. Minik ama mutluluk veren bir hediye ;) 

                                                                                        Sevgiler Hatiç

                                                         instagram  hatiecekoray  beklerim




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder